The BIG Day

Hello Beautiful....

Dah lama sangat tak update blog entry
Sedar tak sedar masa berlalu sangat pantas

TIME IS RUNNING SOOOO FAST! 


Kurang sebulan je lagi im going to change my status from
Ms to Mrs
Cik ke Puan
Single to Married
Ohh sangat sekejap

So harini Naza nak share dengan semua about wedding theme color yang Naza dah setkan for my 
BIG DAY 
nanti

Naza tak pilih theme theme yang too striking because Naza nak sentuhan warna warna lembut
mengiringi Majlis yang Simple ni
At first memang rasa confuse jugak nak pilih theme apa 
But finally i decided jugak nak theme color by using my fav color
Sampaikan Invitation Card pun Naza guna my fav color hehe
Actually fiance mmg tak suka my fav color
Dia kata too feminine laa too this too that
But Alhamdulillah he accept jugak with his open heart
hehe Jomm Cuci Cuci mata tgk wedding theme color Naza

So it will be Pink-Gold for my side and Silver Blue on Fiance's side

:) 











Be part of F.A.M.E Group and together we achieve

Call Me at
+6017 2460 191

Email Me at

With Full of Love, 
Nazatul Maziah Ahmad


 ❤


No comments:

Post a Comment